Friday 14 May 2010

Ryz kokosowy

Czasem nachodzi mnie ogromna ochota na slodkie. Wy tez tak macie? Ja jestem wtedy gotowa oddac krolestwo i konia za tabliczke czekolady. Niestety nie zawsze mam zapasy slodyczy w spizarce, a wyjsc do sklepu czesto nie mam czasu albo mozliwosci. Zrobilam wiec przeglad szafek i powstal pyszny, slodki ryz kokosowy :)

              Ryz kokosowy
1/2 szklanki ryzu
puszka mleka kokosowego
cukier do smaku
3 lyzki wiorkow kokosowych
brzoskwinie z puszki
rodzynki

Ryz wrzucamu do garnka, zalewamy mlekiem kokosowym i pol szklanki wody i na malym ogniu gotujemy ryz do miekkosci mieszajac od czasu do czasu. Nastepnie dodajemy cukier i wiorki kokosowe. Przekladamy do miseczek, na wierch dajemy rodzynki i pokrojone brzoskwinie. 

Smacznego!!

7 comments:

Paula said...

sama nie wiem co lepsze, czy ten dodatek rodzynek, czy przepysznych brzoskwiń :)

asieja said...

słodki ryż na słodkie zachcianki..pysznie

wiosenka27 said...

To musi być przepyszne:)

Hanna Mi said...

Kokosowe rzeczy uwielbiam, ryż i brzoskwienie także. Dobre i proste! Bardzo udany deser. :-))

Marta said...

Też niedawno robiłam taki ryż, stąd wiem, że jest pyszny :)

Dziwnograj said...

Ze wstydem się przyznam ,że nigdy nie jadłam ryżu na słodko :) Musi być pyszny. W każdym razie tak wygląda

anooshka said...

Dziekuje wszystkim za mile slowa :) Az chce sie gotowac :)